E-Antropolog

Construirea unui brand.

01 iunie 2018 Eantropolog Mentalitati

Construirea unui brand, fie el si politic, porneste de la atribute relevante si unice ale „produsului”. E de presupus ca specialistii sa cunoasca toate elementele definitorii ale unei astfel de operatiuni, dar si priceperea de a sesiza si dezvolta componenta creativa viabila. Recenta poveste a manualului de branding pentru RO+ imi aminteste ca increderea in notorietatea unor operatori de brand este deseori o iluzie intretinuta de acestia. Este de preferat sa apelezi la specialisti daca vrei sa te asiguri de reusita unei actiuni profesioniste. Dar este deseori o eroare sa te increzi in infailibiltatea acestora cand cauti scurtaturi sau evolutii artificiale. Un brand, mai ales politic, se dezvolta organic si, in mod indubitabil, nu poate fi decuplat de la context, momentum si perceptia publica.

de Claudiu Lucaci

Mergi pe prima pagina
E-antropolog © 2018 . Designed by: Livedesign