Antropologie

Ludwig Van Bethy | Breasla Actorilor

Ludwig Van Bethy | de Andrei Adam

Unde începe şi unde se termină familia? Unde începe şi unde se termină dorinţa de a avea un copil? Cât înseamnă dorinţa şi cât înseamnă ego? Societatea oferă un cadru ideal sau cadrul existent dă notă unei societăţi care se vrea ideală? Întrebările acestea dau naştere unei poveşti care, la rândul ei, dă naştere unor alte întrebări. Spectacolul LUDWIG VAN BETHY înseamnă alăturarea unor principii psihologice în sfera unor oameni cu anumite trăiri, traume şi bagaje, fiecare cu imaginea sa distinctă despre copilărie şi familie.

Lumea, după cum ştim cu toţii este o perspectivă a adultului, însă spectacolul apasă şi pe perspectiva copilului. Ce anume îşi doreşte copilul? Cât din ce îşi doreşte copilul este şi ce îşi doreşte adultul? Oare adultul se asigură că e pregătit să întâmpine copilul? Avem copii pentru că ne dorim să construim alături de ei sau ei sunt produsul unei construcţii individuale? Iată o altă serie de întrebări asupra cărora se apleacă povestea unei piese care nu şi-a propus doar urmărirea unui fir epic a personajelor!

Personajele sunt construite pe scheletul unor evoluţii diferite ca perspectivă, însă asemenatoare ca statut existenţial. Un doctor generalist care a devenit un specialist în profesia să tocmai pentru a da o notă pozitivă dramatismului propriei vieţi. Este un om care nu face alegeri de dragul de a le face, ci doar după ce se asigură că totul are substanţă demnă de luat în seamă. Copilul, pentru el, nu e o prioritate, dragostea însă e. Bethy, un psiholog care îşi doreşte un copil cu orice preţ şi care nu vede structurarea unei familii ca esenţă, ci ca o urmare a unei direcţii formate în jurul unui copil. Ludwig, un artist care îşi orientează toată viaţa către un concert foarte bine pus la punct. Sloganul şi ideea pe care îşi formează viaţa este „De la do la do sunt două opriri!”. Asta e şi ideea centrală a spectacolului! În orice linie a lumii sunt două puncte, două opriri, două începuturi.

Distribuție:
Ludwig – Robert Poiana
Van – Massimiliano Nugnes
Bethy – Teodora Colţ

Textul și regia – Andrei Rares Adam
Proiecţii video: Dorel Mihăilă
Afiș: Madalina Sinoae

Mulțumiri partenerilor media: MediaTarget Page, Jesuisciprian, Coolartv, LaTeatru, Teatral.ro Hailateatru.com, AgențiadeCarte, Goingout.ro, IQool.

Durată: 1h 15 min, fără pauză

Modalități de achiziționare a biletelor și abonamentelor:

Prețul biletelor este 40 lei cu ridicare de la sediul teatrului.

ONLINE prețul diferă în funcție de taxele și comisioanele fiecărei platforme de vânzare bilete!

* Online: mySTAGE, Iabilet.ro, Ambilet.ro, Bilete.ro, Eventbook.

* Rezervare la telefon 0729.669.714 (numele, numărul de locuri, data)
și ridicare în maxim 48 de ore de la sediul Teatrului InDArt, Strada Colței nr. 44 de luni până duminică între orele 12:00 – 18:00.

Abonament 10 Intrări sau bilete (reducere 25%)
Abonament 20 Intrări sau bilete (reducere 35%)

Abonamentele sunt valabile până la epuizarea intrărilor (dar nu mai mult de 1 an de zile de la achiziționare) și pot fi folosite de mai multe persoane pentru aceeași reprezentație.

*** Notă: Prețurile biletelor pentru elevi, studenți și pensionari este de 25 de lei. Acestea se pot ridica doar de la Teatrul InDArt.

–––––-
Accesul în sală se face cu 15 minute înainte de ora anunțată a spectacolului. Acesta începe în cel mai scurt timp posibil, odată cu încheierea tuturor pregătirilor tehnice necesare bunei desfășurări a evenimentului. După începerea spectacolului accesul publicului în sală NU mai este permis.

Pe durata spectacolului publicul este rugat să închidă telefoanele mobile (și orice alte echipamente care ar putea deranja spectacolul).

Va rugăm insistent să folosiți GARDEROBA teatrului pentru a putea urmări în condiții optime spectacolul și, de asemenea, a nu deranja ceilalți spectatori!

Teatrul InDArt
Str. Colței, nr. 44, Sector 3, București

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button